Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.06.2017. 09:38
Nabavka, isporuka i montaža svijetlećih tabli sa logom
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-7-1-451-3-125/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Aida Imširpašić, Tel. 033/252-858, e-mail: Aida.Imsirpasic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta amra.redzepovic@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka, isporuka i montaža svijetlećih tabli sa logom "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka svijetlećih tabli sa logom "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30231300-0 | Ekrani za prikaz |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
25
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Lokacije navedene u Aneksu 3 TD
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Iz vlastitih sredstava ugovornog organa
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđač treba da je registrovan za obavljanje profesionalne sposobnosti koja je u vezi za predmetom nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne traži se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
h.1) Spisak izvršenih Ugovora o isporučenim robama koje su predmet nabavke u posljednje tri godine ili od datuma
registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od tri godine, koji
sadrži najmanje jedan Ugovor koji obuhvata isporuku robe koja je predmet nabavke.
h.2) Ukoliko ponuđač za svijetleće reklame nudi unutrašnju rasvjetu u LED bijeloj boji (5500 ̊ K), dužan je uz ponudu
dostaviti kopiju odgovarajućih CE i R0HS0H certifikata
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
4.7.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 4.7.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 4.7.2017. 12:15:00
Adresa i mjesto Obala Kulina bana broj 8, 71000 Sarajevo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Sve informacije u vezi sa ovim postupkom nabavke možete dobiti od lica koje je u ime ugovornog organa ovlašteno da vodi
komunikaciju s ponuđačima: Aida Imširpašić, Tel/faks 033/252-858; 033/252-813, e-mail: Aida.Imsirpasic@posta.ba.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
EASTCODE d.o.o. Banja Luka - PJ Prijedor - Kralja Petra I Oslobodioca 85 79101 Prijedor
-
POLIS d.o.o. export-import Prijedor - Ulica kralja Aleksandra bb 79101 Prijedor
-
NAKLADA ALFA d.o.o. Mostar - Dr. Bariše Smoljana 1c 88000 Mostar
-
Pismolik d.o.o. Sarajevo - ul. Edhema Mulabdića br. 1 71000 Sarajevo
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
DISTI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 2 71000 Sarajevo
-
VIDRA COMMERCE d.o.o. Sarajevo - Ul. Osmana Đikića 14 71000 Sarajevo
-
IGEPA Alim d.o.o. - Industrijska zona - Ozrakovići bb 71300 Visoko